Support

Vårt hjälpcenter är till för att du ska få den hjälp du behöver.

Vanliga frågor

Här är svaret på de fem just nu mest ställda frågorna till vårt kundcenter. Har du en annan fråga? Ring oss på 0771-20 19 18.

Efter att din order registrerats så har majoriteten utav våra kunder SIM-kortet till hands redan inom 2-3 dagar. Det kan i vissa fall ta upp till 5 arbetsdagar.
Detta är inget att oroa sig över. Innan din surf tar slut så kommer du bli notifierad via sms. Det finns flera olika surfmängder att fylla på, kontakta vår support och få hjälp.
Är din första faktura högre än överenskommet belopp? Vanligtvis så är fakturaperioden längre på den första fakturan, samtidigt som man har blivit debiterad för dem tillfälliga numren.
Står det med nummer som du inte känner till i din faktura? Ingen fara, det är bara de tillfälliga numren! När du får dina sim-kort så ligger där tillfälliga nummer, detta är så du kan testa tjänsten och säkerställa att den fungerar innan du porteras. Dessa nummer försvinner sedan, när ditt nummer har porterats.
Från datumet du har signerat avtalet, så har du möjlighet att testa dem tillfälliga numren som är på ditt sim-kort för att säkerställa att täckningen fungerar för dig. Du har alltid 5 arbetsdagar på dig att testa sim-kortet innan nummerflytt görs. Påvisar det dålig täckning? Återkoppla till kundtjänsten direkt. Påvisar det obefintlig täckning där du har din företagsadress, så har du rätt att häva beställningen, senast 10 dagar efter beställningsdatum. För att påvisa obefintlig täckning krävs en täckningsutredning.
Behöver du komma i kontakt med oss?

Behöver ni hjälp med något, har någon fråga ni inte hittat svar på eller bara vill se status på leveransen av din nya telefon? Ni når oss antingen via mejl, telefon eller kontaktformuläret nedan. Givetvis är alla våra kunder också varmt välkomna till vårt huvudkontor i Helsingborg.